Nieuws
Sticker Momenten & Campagnes
juli 22nd 2021 ・ 5 leestijd in min
De kleur geel wordt vaak geassocieerd met geluk, optimisme, creativiteit en zonneschijn. Daarom is het geen verrassing dat een van de Pantone 2021 colors of the year een zachte gele tint is, genaamd “Illuminating”, die een boodschap van hoop probeert over te brengen. Voor Chiquita, vertegenwoordigt de felgele kleur haar toewijding om consumenten de best smakende banaan van de hoogste kwaliteit op de markt te bieden. Daarom is Chiquita verheugd om de nieuwe video campagne van het merk aan te kondigen, die de schoonheid van de kleur geel en de betekenis van Chiquita bananen als onderdeel van het dagelijks leven afbeeld.
De vrolijke video van Chiquita zal vanaf vandaag te zien zijn op digitale en sociale platforms van het merk en zal fans meenemen naar een dimensie waar smaak, plezier en vitaliteit samen dansen in een harmonische en heerlijke balans. Door de kleur geel te positioneren als merkambassadeur, neemt Chiquita consumenten mee op een zintuiglijke reis door de ogen van een kind, waar de grenzen tussen authenticiteit, fantasie en gevoel voor esthetiek samensmelten tot een samenhangende verhaallijn waarin de liefde voor bananen centraal staat.
Bij Chiquita erkennen we dat onze iconische blauwe sticker en fel gele bananen niet alleen een heerlijke snack en voedingsbron zijn voor consumenten, maar ook een gevoel geven van traditie en nostalgie voor degene die in verschillende levensfasen van onze bananen hebben genoten. We hopen dat deze nieuwe video vreugde oproept onder bananenliefhebbers en onze fans en families inspireert om nieuwe manieren te vinden om deze zomer en daarna zoete herinneringen te maken met onze smaakvolle gele bananen.
Voortbouwend op het leuke en speelse erfgoed van Chiquita, omvatten eerdere campagnes ‘we are bananas’, ‘hello yellow’, ‘nobody has ever eaten a banana angry’ en ‘work on your curve’. Vanaf de eerste branding van de banaan met zijn gewaagde blauwe stickers in 1944 om de wereld kennis te laten maken met Miss Chiquita, heeft Chiquita ernaar gestreefd de belangrijkste boodschap van plezier van het merk naar huis te brengen door middel van levendige en luchtige visuele verhalen. Het debuut van ‘Yellow Story’ zet de traditie voort met nieuw en opwindend werk dat de consumenten aan het lachen zal maken, en door de zomer heen vreugde brengt.
Chiquita bananen zijn rijk aan verschillende essentiële vitamines en mineralen zoals vitamine B12 en zijn ook boordevol vezels en natuurlijke suikers die het lichaam de hele dag energie geven. Bananen hebben een hoog kaliumgehalte, wat essentieel is voor het opbouwen van spieren en het beschermen van het hart, waardoor ze het perfecte voedsel zijn als aanvulling op een gezondere, goed gebalanceerde levensstijl.
Het gemak, de zoete smaak en het aanpassingsvermogen van Chiquita bananen zorgen ook voor een geweldige snack voor onderweg, aanvulling op een stevig ontbijt of een beter alternatief voor een decadent dessert. Om bananenliefhebbers aan te moedigen nieuwe en creatieve manieren te vinden om bananen te gebruiken en nieuwe tradities in de keuken te creëren, heeft Chiquita verschillende bananen recepten ontwikkeld die fans thuis kunnen maken. Van klassiek bananenbrood tot het maken van smoothies, er is een recept voor iedereen!
Sluit je aan bij de Chiquita community en krijg toegang tot je persoonlijke banana space!