Nieuws

Chiquita kondigt lancering van de Amerikaanse campagne ‘We Are Bananas’ aan

Nieuws

maart 31st 2020 ・ 10 leestijd in min

Chiquita Brands International heeft de lancering aangekondigd van haar nieuwe campagne ‘We Are Bananas’ in samenwerking met het creatieve bureau Wieden + Kennedy.

Het merk start de samenwerking in belangrijke steden in de VS, op een verscheidenheid aan reclameborden in New York Times Square, Los Angeles, Chicago en Cincinnati.

De slogans voor het OOH-debuut, ‘hello yellow’, ‘nobody has ever eaten a banana angry’ en ‘work on your curve’ baseren zich op het speelse erfgoed van Chiquita. Dit vormt de aftrap van een grotere geïntegreerde campagne in juni waarbij ervaringsgerichte pop-ups, winkelmateriaal, digitale content en merksamenwerking centraal staat.

"Vanaf het gebruik van onze iconische blauwe stickers in 1944 tot de de wereldwijde introductie van Miss Chiquita, hebben we ernaar gestreefd de belangrijkste boodschap van ons merk over te brengen met levendige en luchtige visuele verhalen", aldus de president van Chiquita Brands International en CEO, Andrew Biles. "We zijn zeer verheugd om die traditie voort te zetten met nieuw en spannend materiaal dat conventionele marketing op onverwachte manieren zal uitdagen bij de introductie in de loop van dit jaar."

  • Gepersonaliseerde recepten: toegang tot geavanceerde filters, recepten beoordelen, jouw favorieten bewaren in je persoonlijke bananenruimte.
  • Bevoorrechte toegang tot speciale weggeefacties en wedstrijden.
  • Stel je dieetvoorkeuren in en sla je meest geliefde lifestyle-artikelen op.

Word lid!

Sluit je aan bij de Chiquita community en krijg toegang tot je persoonlijke banana space!

Copy link