Sticker Momenten & Campagnes
maart 31st 2020 ・ 10 leestijd in min
Nu de feestdagen snel dichterbij komen, is Chiquita blij zijn samenwerking aan te kondigen met de wereldberoemde popartiest Romero Britto. Dit heeft een exclusieve serie stickers opgeleverd die op alle Chiquita-bananen te zien zullen zijn.
Wat is er nu speelser en vrolijker dan de bekende kleuren geel en blauw van Chiquita gecombineerd met alle kleuren van de regenboog? Nu de dagen korter worden, heeft Chiquita voor deze december een heel bijzondere samenwerking aangekondigd met popartiest Romero Britto. Britto, die bekend staat om zijn kleurrijke en positieve kunstwerken, gaat Chiquita’s blauwe sticker ontwerpen die tijdens de feestdagen op alle bananen te bewonderen zal zijn.
De iconische sticker staat symbool voor fruit van kwaliteit en siert de bananen al sinds 1963. De benadering van Chiquita “Achter de blauwe sticker” benadrukt de inspanningen van het bedrijf met betrekking tot van duurzaamheid en beoogt een positieve en meetbare impact te bewerkstelligen door de beginselen van duurzaamheid in al zijn bedrijfsactiviteiten toe te passen.
Afgezien van de stickers, die in alle markten verkrijgbaar zullen zijn, bewerkt Romero Britto voor het eerst een dubbeldekker bus voor Chiquita. Deze rijdt in de maand december door Londen, om de kleurrijke samenwerking tussen het iconische merk Chiquita en de Braziliaanse artiest Romero Britto te benadrukken.
"Het is ons een waar genoegen en een eer dat zo'n grote artiest met ons merk wil samenwerken. We hebben echt het gevoel dat we gemeenschappelijke waarden delen zoals de dag van mensen opfleuren of kinderen toegang bieden tot onderwijs en kunst", vertelt Bettina Stier Scatamachia, internationaal marketingdirecteur bij Chiquita Brands International.
Sluit je aan bij de Chiquita community en krijg toegang tot je persoonlijke banana space!